Τι πρέπει να ληφθεί υπόψη κατά την αγορά μεταχειρισμένου οχήματος;

Διάδωσε την αγάπη

Τι πρέπει να λαμβάνεται υπόψη κατά την αγορά μεταχειρισμένου οχήματος;

Ήχοι κινητήρα, ήχοι ελαστικών, αμορτισέρ κ.λπ. Θυμηθείτε, πρέπει να το κάνετε αυτό για να ακούσετε όλα τα επόμενα προβλήματα. Κρατήστε τα παράθυρά σας ανοιχτά κατά τη διάρκεια όλων των επόμενων στοιχείων ελέγχου.

Εάν υπάρχει λευκός, μπλε, μαύρος ή γκρίζος καπνός που βγαίνει από την εξάτμιση και δεν είναι κάτι που καταλαβαίνετε, θα πρέπει να μείνετε μακριά από αυτό το όχημα, γιατί θα μπορούσε να υποδηλώνει ένα πρόβλημα από ένα μικρό σφάλμα έως ένα μεγάλο σφάλμα. Εάν υπάρχει χρωματισμένος καπνός, μείνετε μακριά από το όχημα.
Φλόγα και φωτιά που βγαίνουν από την εξάτμιση. Σε αυτήν την περίπτωση, μείνετε μακριά από το όχημα επίσης, διαθέτει μια άκαυστη ένδειξη καυσίμου και είναι ένα προειδοποιητικό σημάδι προβλημάτων.
Το νερό που στάζει από την εξάτμιση σημαίνει επίσης ότι υπάρχει πρόβλημα με τα συστήματα μόνωσης στεγανοποίησης. Αδερφέ, μείνε μακριά ξανά.
Οι εύκαμπτοι σωλήνες, το ψυγείο και το μπλοκ κινητήρα ενδέχεται να έχουν διαρροή νερού. Αυτά ελέγχονται οπτικά. Ειδικά εάν το μπλοκ κινητήρα έχει διαρροή νερού, αυτό το μπλοκ μπορεί να υποδηλώνει διαφορετικά προβλήματα όπως ρωγμές, στρέβλωση κ.λπ. Ελέγξτε ότι η δεξαμενή νερού χάνει;
Το λάδι θα μπορούσε να διαρρεύσει, υποδεικνύοντας πολλά ζητήματα, από μια απλή αστοχία σφράγισης έως ένα στρεβλωμένο μπλοκ.
Το όχημα κινείται πάνω από προσκρούσεις και οδηγείται σε ανώμαλο έδαφος. Κοιτάζοντας τους ήχους που προέρχονται από το όχημα και τις αντιδράσεις τους στο δρόμο, Εάν πηδά υπερβολικά, Εάν οι ήχοι προέρχονται από το όχημα, εάν οι ήχοι προέρχονται από τις χαμηλότερες ομάδες, μπορεί να υποδηλώνει σοβαρό κόστος αμορτισέρ από μικρό έως μεγάλο.
Ο μετρητής θερμοκρασίας του κινητήρα πρέπει να ελεγχθεί και να θερμανθεί καλά. Κανονικά περίπου 80 μοίρες είναι ιδανική θερμοκρασία κινητήρα. Εάν έχετε κινητήρα υπερθέρμανσης, μείνετε μακριά από αυτόν. Αυτό δείχνει πολλά έξοδα!
Υπάρχει χρώμα στο αμάξωμα; Αν και δεν είναι εύκολο να γίνει κατανοητό με το χέρι και το μάτι, τα άκρα της πόρτας μπορούν να ελεγχθούν και να κατανοηθούν ευκολότερα επειδή θα υπάρχουν υπολείμματα και ανωμαλίες στα άκρα των βαμμένων μερών. Κοιτάζοντας τα ελαστικά και τα στεγανοποιητικά, μπορείτε να έχετε μια ιδέα εάν έχουν επισκευαστεί ή αλλάξει. Σημεία σύνδεσης, βίδες κ.λπ. όπου αλλάζουν μέρη. Μπορούν να σας πουν πολλά.
Διαβάστε επίσης πώς μπορείτε να δείτε εάν υπάρχει μετωπικό ατύχημα. Όχημα μετωπικού ατυχήματος
Ελέγχονται τα καλύμματα καθισμάτων και τα μαξιλάρια του οχήματος. Θα πρέπει να υπάρχει μια λογική συσχέτιση μεταξύ της σύγκρουσης στα καθίσματα και της χιλιομέτρου του οχήματος. Υποψιάζεται η χιλιομετρική απόσταση του οχήματος χαμηλών χιλιομέτρων με καταρρέοντα καθίσματα.
Ομοίως, το τιμόνι και ο μοχλός γραναζιού πρέπει να φορεθούν και η απόσταση σε μίλια πρέπει να είναι συμβατή.
Αφήστε το όχημα σε αδράνεια λίγο και ξεκινήστε το τόσο όταν είναι κρύο όσο και αφού ζεσταθεί. Εάν το όχημα περιστρέφεται πάνω-κάτω μόνο του όταν βρίσκεται στο ρελαντί, εάν ο κινητήρας αντιμετωπίζει τρεμούλιασμα, μπορεί να αντιμετωπίσετε πολλά έξοδα.
Η απόδοση του κινητήρα σε χαμηλή ταχύτητα μπορεί να σας δώσει μια ιδέα για τη διάρκεια ζωής του. Χαμηλή πρόσφυση κινητήρα σε λόφο κ.λπ. Βεβαιωθείτε ότι έχετε ελέγξει εάν ο κινητήρας είναι νεκρός προσπαθώντας. Το να σηκώσετε το όχημα και να το πιέσετε δεν αρκεί για έλεγχο του κινητήρα.
Ο κλασικός έλεγχος δοκιμάζεται σίγουρα σε κάθε όχημα. Πρέπει να σηκώσετε το όχημα στην πλαγιά. Στέλεχος, τρέμουλο, κτύπημα κ.λπ. Ω, είναι προάγγελος των προβλημάτων.
Βεβαιωθείτε ότι έχετε ενεργοποιήσει όλες τις ζωές του οχήματος για όλα τα χειριστήρια ήχου. Τώρα μπορούμε να φορτώσουμε τον κινητήρα, να πηγαίνουμε σε υψηλές ταχύτητες και να δούμε αν υπάρχει χτύπημα, θόρυβος, περιοδικός κλονισμός από τον κινητήρα του οχήματος. Εάν υπάρχει, μην αμφισβητείτε τον λόγο, μείνετε μακριά.
Παρακάμψτε και ελέγξτε εάν το όχημα μπορεί να αναλάβει ανά πάσα στιγμή και να παράγει την απαιτούμενη απόδοση. Εάν το όχημα δεν μπορεί να προσπεράσει, ο κινητήρας είναι σβησμένος.
Η δυσκολία στην αλλαγή ταχυτήτων, η συσσώρευση, το τζόκινγκ, η μη μετάβαση σε εργαλεία είναι όλα προβλήματα. Και είναι ακριβό. Φροντίστε να ελέγξετε όλα τα γρανάζια και τις αλλαγές ταχυτήτων με κατάλληλο τρόπο και να εξετάσετε την ομαλότητα της άνεσής του, διαφορετικά μπορεί να είναι πολύ δαπανηρή εργασία.
Πάρτε το όχημα και δοκιμάστε όλα τα γρανάζια του στον σωστό δρόμο, θα πρέπει να μετατοπιστεί σε γρανάζια σιωπηλά, ομαλά.
Μην ξεχάσετε να ελέγξετε το κλιματιστικό, εάν δεν φυσάει κρύο, εάν δεν λειτουργεί καθόλου, εάν ο ανεμιστήρας χτυπά συνεχώς ενώ λειτουργεί, κ.λπ. όλο το πρόβλημα.
Ελέγξτε το σύστημα πέδησης εφαρμόζοντας ξαφνικά φρένα όταν το όχημα βρίσκεται σε χαμηλή ταχύτητα και το όχημα βρίσκεται σε υψηλές ταχύτητες. Η καθυστερημένη πέδηση είναι ένα πρόβλημα. Επιπλέον, εάν το όχημα τραβήξει προς τη μία πλευρά κατά το φρενάρισμα, είναι επίσης ένα σημάδι προβλήματος.
Η γήρανση και τα αμετάβλητα υδραυλικά αυξάνουν την απόδοση του πεντάλ φρένου και την απόσταση πέδησης. Επίσης, το πεντάλ φρένου πέφτει κάτω από το κανονικό του επίπεδο και κολλάει στο επίπεδο του.
Ισιώστε το τιμόνι και βεβαιωθείτε ότι τα ελαστικά βλέπουν ευθεία μπροστά. Ενώ το όχημα βρίσκεται σε ακινησία, ο κινητήρας θερμαίνεται επίσης. Τώρα παρατηρήστε ότι το τιμόνι κινείται σταδιακά καθώς το γυρίζετε προς τα αριστερά σας και επεκτείνετε το κεφάλι σας μέσα από το παράθυρο και γυρίζετε το ελαστικό του. Εάν τα ελαστικά δεν κινούνται χωρίς να γυρίσετε καλά το τιμόνι, ενδέχεται να αντιμετωπίσετε ακριβές αστοχίες του σετ διεύθυνσης. Αυτό το κενό έχει πολλούς σοβαρούς λόγους.
Παρκάρετε σε ασφαλές μέρος και ρυθμίστε το χειρόφρενο. Εμπλέξτε το γρανάζι και απελευθερώστε αργά τον συμπλέκτη με το φρένο ενεργοποιημένο. Το όχημα πρέπει να σταματήσει και να σταματήσει ομαλά.

https://www.nasill.com/genel/trafik-cezasi-yer-kodu

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.