featuredhighlightedΑυτοκίνητοΝέα

Πώς να παρασυρθείτε

Διάδωσε την αγάπη

Πώς να παρασυρθεί

Όταν ένα όχημα που κινείται θα γυρίσει την στροφή, ονομάζεται drift όταν δεν μπορεί να αντέξει την κεντρική δύναμη και περιστρέφει το πίσω μέρος. Μπορούμε να πούμε ότι το drift, το οποίο είναι μια κίνηση που καταστρέφει τα μέρη των οχημάτων, είναι στην πραγματικότητα μια κίνηση που γίνεται για εμφάνιση. Αυτή η κίνηση καταστρέφει όχι μόνο τα μέρη του οχήματος αλλά και τα ελαστικά.
Η απόκλιση με χειρόφρενο είναι μια τεχνική που χρησιμοποιείται συνήθως. Μόλις το όχημα εισέλθει στη στροφή, τη στιγμή που το όχημα εισέρχεται στην κάμψη αφού πιέσει εντελώς τον συμπλέκτη, το όχημα διακόπτεται μετά την εφαρμογή του χειρόφρενου και ο επιταχυντής φορτώνεται στο αέριο. Ο πιο σημαντικός κανόνας εδώ είναι ότι το σπασμένο όχημα θα ανακάμψει με το τιμόνι. Σε μετατόπιση με μεταφορά βάρους, τα γρανάζια μειώνονται κατά την είσοδο στην στροφή. Στη συνέχεια, όταν η μύτη του οχήματος εισέρχεται στην καμπύλη, ο συμπλέκτης απελευθερώνεται ξαφνικά και ο επιταχυντής πιέζεται. Μια πολύ αποτελεσματική κίνηση επιτυγχάνεται με τη ρήξη του πίσω μέρους του οχήματος. Η βάση αυτής της τεχνικής είναι ότι όταν το πόδι ανυψώνεται από τον συμπλέκτη, το βάρος μετακινείται προς τα εμπρός και το βάρος στους πίσω τροχούς μειώνεται με αποτέλεσμα να επιβραδύνεται και να πιέζεται το φρένο. Όταν το μπροστινό μέρος του οχήματος πηγαίνει προς τη στροφή, το αέριο απελευθερώνεται και το όχημα στρέφεται γυρίζοντας τη στροφή, η οποία ονομάζεται τεχνική power drift. Ωστόσο, απαιτείται ένα ισχυρό εργαλείο για αυτό το drift. Για την εφαρμογή αυτής της τεχνικής, πρέπει να χρησιμοποιούνται οχήματα με μοντέλα κινητήρα 200Hp και άνω. Μόλις η κορυφή, η οποία είναι το πλησιέστερο σημείο στην στροφή, εισάγεται για παρασυρόμενο με την αντίθετη μεταφορά βάρους, το τιμόνι πρέπει πρώτα να βγει από την στροφή με μια ξαφνική κίνηση και στη συνέχεια να γυρίσει ξαφνικά προς τα μέσα. Αυτές οι ξαφνικές κινήσεις διεύθυνσης προκαλούν ολίσθηση στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου. Εν τω μεταξύ, το όχημα ανακτάται με το αέριο που παρέχεται στο όχημα. Αυτή η τεχνική είναι η πιο ευχάριστη από την άποψη της επίδειξης.
Η μετάβαση με φρένο είναι μια άλλη τεχνική. Σε αυτήν την τεχνική, όταν μπαίνετε στη στροφή, το φρένο πρέπει να πατηθεί μέχρι να γλιστρήσει πολύ σκληρά από το πίσω μέρος μόλις μπείτε στη στροφή. Το πίσω μέρος του οχήματος θα γλιστρήσει μετά από αυτήν την κίνηση. Ενώ το πίσω μέρος του οχήματος ολισθαίνει, το αέριο τροφοδοτείται για την ανάκτηση του οχήματος. Η σωστή ρύθμιση της ταχύτητας και η πίεση του αερίου για να αποφευχθεί η ολίσθηση του εμπρός μέρους κατά τη διάρκεια του φρεναρίσματος είναι ένα από τα πιο σημαντικά ζητήματα αυτής της τεχνικής.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.