Πώς να γίνεις δρομέας;

Διάδωσε την αγάπη

Πώς να γίνεις δρομέας; Πολλοί άνθρωποι που προετοιμάζονται για τις εξετάσεις άμυνας έχουν αυτήν την ερώτηση, πώς γίνονται οι καλύτεροι δρομείς; Τι να κάνετε για να τρέξετε γρήγορα Πολλοί άνθρωποι τρέχουν, αλλά κουράζονται μόνο αφού τρέχουν κάποια απόσταση. Σήμερα σε αυτήν την ανάρτηση θα πω πώς να είμαι καλός δρομέας. Θα μιλήσω για μερικές σημαντικές συμβουλές για γρήγορο τρέξιμο.

Φίλοι, το τρέξιμο δεν είναι εύκολη υπόθεση, για έναν καλό δρομέα πρέπει να δουλεύεις για μήνες. Θα πρέπει να κάνετε προπονήσεις. Το τρέξιμο διατηρεί το σώμα μας υγιές και υγιές. Το τρέξιμο σας δοκιμάζεται για πρόσληψη σε πολλές εξετάσεις άμυνας. Για αυτό πρέπει να τρέξετε γρήγορα. Επειδή πρόκειται για διαγωνισμό όπου συμμετέχουν πολλοί υποψήφιοι.

Πώς να γίνετε γρήγορος δρομέας

Φίλοι, αν κάποιος αποφασίσει να κάνει κάτι τότε τίποτα δεν είναι αδύνατο γι ‘αυτόν. Μπορείτε επίσης να γίνετε καλός δρομέας με λίγες μέρες εξάσκησης. Αλλά για να γίνεις καλός δρομέας, πρέπει να ξέρεις μερικούς τρόπους με τους οποίους θα πρέπει να χρησιμοποιείς κάθε φορά που τρέχεις.

Μπορείτε να γίνετε καλός δρομέας αλλάζοντας τον τρόπο που τρέχετε. Ακολουθούν μερικές σημαντικές συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να γίνετε καλύτερος δρομέας.

1. Προσδιορίστε τον κατάλληλο χρόνο και απόσταση για να τρέξετε

Πρώτα απ ‘όλα πρέπει να επιλέξετε τη σωστή ώρα για να τρέξετε και επίσης να αποφασίσετε πόσα πρέπει να εκτελέσετε. Η συμβουλή μου είναι αν αρχίσετε να τρέχετε αφού ξυπνήσετε το πρωί τότε θα είναι καλύτερα. Κάντε ένα σωστό σχέδιο για να τρέξετε και επιλέξτε το σωστό μέρος.

Είναι πολύ σημαντικό για εσάς να είστε ιατρικά σε φόρμα πριν τρέξετε, διαφορετικά πολλοί άνθρωποι λιποθυμούν να τρέχουν γρήγορα για να τρέξουν ή το αίμα αρχίζει να έρχεται από τη μύτη τους. Για αυτό, μπορείτε να συμβουλευτείτε έναν γιατρό.

Αφού τρέξετε για μια μέρα, θα νιώσετε ότι δεν πηγαίνετε την άλλη μέρα, αλλά πρέπει να κάνετε κανονικότητα. Εάν συνηθίσετε να τρέχετε, τότε μια μέρα δεν θα μπορείτε να σταματήσετε να τρέχετε.

2. Χρησιμοποιήστε καλά παπούτσια για τρέξιμο

Για να τρέξετε, είναι απαραίτητο να έχετε τα σωστά παπούτσια για τρέξιμο στα πόδια σας. Πρέπει να φοράς τα πέλματά σου. Έχει δει πολλές φορές ότι πολλοί δρομείς τραυματίζονται λόγω της χρήσης λανθασμένων παπουτσιών για τρέξιμο.

Χρησιμοποιήστε ένα ελαφρύ παπούτσι για το τρέξιμο σας. Κρατήστε επιπλέον παπούτσια μαζί σας για να μειώσετε το μαξιλάρι των παπουτσιών ενώ τρέχετε. Μπορείτε να αλλάξετε μετά από ταξίδια κάθε 300-400 μέτρα.

3. Ξεκινήστε αργά τον αγώνα

Διατηρήστε την ισορροπία των υγρών στο σώμα. Για αυτό, μπορείτε να πιείτε άφθονο νερό και να πάρετε χυμό, Electrol κ.λπ. Πίνετε άφθονο νερό έτσι ώστε το επίπεδο του νερού να παραμένει στο σώμα σας. Το να πίνετε άφθονο νερό διατηρεί την ισορροπία των ηλεκτρολυτών στο σώμα σας.

Για να τρέξετε, μπορείτε να πιείτε νερό καρύδας, λεμονάδα κ.λπ. έτσι ώστε το σώμα σας να παραμένει ενυδατωμένο και αυτό διατηρεί επίσης το επίπεδο των ηλεκτρολυτών. Είναι πολύ σημαντικό να προθερμαίνετε προτού ξεκινήσετε να τρέχετε, αυτό κάνει τα άλλα μέρη εκτός από τα πόδια, όπως τα ισχία και τα κουμπιά, να είναι ισχυρότερα που βοηθούν στο τρέξιμο σας.

Όταν ξεκινάτε να τρέχετε, τρέξτε αργά και στη συνέχεια αυξήστε την ταχύτητά σας, όποτε είστε κουρασμένοι σταματάτε αργά και κάνετε μερικά pushups για να χαλαρώσετε λίγο το σώμα σας και στη συνέχεια να αρχίσετε να τρέχετε. Αυτό επιτρέπει στα μέρη του σώματός σας να επανέλθουν στο φυσιολογικό. Τρέχοντας με αυτόν τον τρόπο μπορείτε να γίνετε καλός δρομέας μια μέρα.

4. Κάνε Yoga

Εκτός από τη φυσική, είναι επίσης πολύ σημαντικό για εμάς να παραμείνουμε διανοητικά ικανοί. Εάν κάνετε τακτικά pranayama τότε το επίπεδο οξυγόνου στο σώμα σας αυξάνεται. Και γνωρίζετε ήδη πόσο σημαντικό είναι το οξυγόνο για τα κύτταρα του σώματός μας.

Χωρίς αυτό, τα κύτταρα του σώματός μας δεν μπορούν να παράγουν ενέργεια. Το επίπεδο οξυγόνου αυξάνεται στο σώμα μας λόγω της πραναγιάμα, το οποίο μας βοηθά να τρέξουμε.

5. Καταναλώστε τρόφιμα που περιέχουν υδατάνθρακες

Οι υδατάνθρακες βοηθούν στην αύξηση της αποθήκευσης γλυκογόνου στο σώμα μας. Αυτά τα γλυκογόνα αυξάνουν τη δύναμη του σώματός μας. Εάν πρόκειται να συμμετάσχετε σε έναν διαγωνισμό, τότε προσπαθήστε να αυξήσετε την αποθήκευση γλυκογόνου στο σώμα σας πριν από αυτό.

Για αυτό, μπορείτε να φάτε τρόφιμα με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη, όπως δημητριακά ολικής αλέσεως, φρούτα, σιτάρι, πράσινα λαχανικά. Αυτά βοηθούν στην αύξηση των υδατανθράκων στο σώμα μας. Τα επίπεδα υδατανθράκων πρέπει να αυξηθούν πριν εμφανιστούν σε κάθε εξέταση.

6. Μην τρώτε αμέσως μετά το τρέξιμο

Δεν είναι σωστό να τρώτε φαγητό αμέσως μετά το τρέξιμο. Υπάρχει μεγάλη έλλειψη ηλεκτρολυτών στο σώμα σας κατά τη διάρκεια του τρεξίματος. Για τα οποία συνεχίζετε να πίνετε νερό. Για ενέργεια, μπορείτε να πάρετε υγρά ποτά όπως νερό καρύδας, λεμονάδα κ.λπ. Τρώτε λίγο φαγητό μετά από μία ώρα λειτουργίας. Μετά από μία ώρα μπορείτε να φάτε φρούτα κ.λπ.

Λάβετε υπόψη ότι πρέπει να χρησιμοποιείτε αλάτι στο φαγητό σας, διότι κατά τη διάρκεια του τρεξίματος, ο ιδρώτας μειώνει την ποσότητα αλατιού στο σώμα σας, για το οποίο είναι απαραίτητο να καταναλώνετε αλάτι.

Εδώ μάθατε πώς να γίνετε δρομέας, πώς να προετοιμάζεστε για εξετάσεις. Είναι πολύ σημαντικό να έχετε τη σωστή στρατηγική πριν κάνετε οποιοδήποτε τεστ. Μετά από περίπου τρεις μήνες προετοιμασίας, μπορείτε να συμμετάσχετε σε οποιονδήποτε αγώνα και να γίνετε καλός δρομέας. Για αυτό, φροντίστε επίσης την υγεία σας και πάρτε τη σωστή ποσότητα τροφής στα τρόφιμα σας, αυτό θα κάνει το σώμα σας ισχυρό και θα είστε σε θέση να τρέξετε γρήγορα.

τι μάθατε σήμερα

Ελπίζω να σας άρεσε το άρθρο μου για το πώς να γίνετε δρομέας. Ήμουν πάντα η προσπάθειά μου να παρέχω στους αναγνώστες πλήρεις πληροφορίες σχετικά με τις συμβουλές που απαιτούνται για να γίνετε δρομέας, έτσι ώστε να μην χρειάζεται να τις αναζητήσετε στο πλαίσιο αυτού του άρθρου σε άλλους ιστότοπους ή στο Διαδίκτυο.

Αυτό θα εξοικονομήσει επίσης το χρόνο τους και θα λάβουν επίσης όλες τις πληροφορίες σε ένα μέρος. Εάν έχετε αμφιβολίες σχετικά με αυτό το άρθρο ή θέλετε να υπάρχει κάποια βελτίωση σε αυτό, τότε για αυτό μπορείτε να γράψετε τα παρακάτω σχόλια.

Εάν σας άρεσε αυτή η ανάρτηση πώς να γίνετε γρήγορος δρομέας ή να μάθετε κάτι, τότε μοιραστείτε αυτήν την ανάρτηση σε κοινωνικά δίκτυα όπως το Facebook, το Twitter και άλλες τοποθεσίες κοινωνικών μέσων.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.