Πώς να κάνετε Push-ups

Διάδωσε την αγάπη

Πώς να κάνετε Push-ups

Μία από τις πιο σημαντικές ασκήσεις χωρίς εργαλεία είναι τα push-ups. Μπορούμε να πούμε ότι είναι η καλύτερη άσκηση που μπορεί να γίνει για τους μυς του ώμου, του στήθους και των τρικέφαλων μυών. Γενικά, οι περισσότεροι από εμάς γνωρίζουμε αυτήν την άσκηση push-up και μπορούν εύκολα να κάνουν 15 έως 20 επαναλήψεις. Ωστόσο, το πιο σημαντικό είναι να μπορείτε να εφαρμόσετε πλήρως αυτήν την άσκηση και να την κάνετε σωστά. Εάν μπορείτε να εφαρμόσετε αυτήν την κίνηση εντελώς μία φορά, μην ανησυχείτε, αντίθετα, μια σωστή επανάληψη είναι πολύ πιο ευεργετική από τις 15-20 επαναλήψεις. Επιπλέον, θα μπορείτε να κάνετε πιο άνετα και περισσότερα αφού επαναλάβετε συνεχώς την κίνηση άσκησης push-up. Μόλις φτάσετε σε αυτήν τη θέση, δεν πρέπει να ξεχάσετε να αυξήσετε τον αριθμό των επαναλήψεων.

Όπως είναι ήδη γνωστό, είναι εξαιρετικά σημαντικό να εφαρμόσετε μερικές ασκήσεις χωρίς προβλήματα για να δημιουργήσετε μια σταθερή βάση. Αυτός ο τύπος άσκησης χωρίς εργαλεία, όπως push-ups, έχει ενισχυτική επίδραση στους μύες και τα εσωτερικά όργανα. Ωστόσο, υπάρχουν 2 σημεία που πρέπει να γνωρίζετε όταν κάνετε αυτές τις ασκήσεις. Πρώτον, ο καλύτερος χρόνος για να κάνετε αυτές τις ασκήσεις είναι περίπου 1 ώρα πριν ή δύο ώρες μετά το φαγητό. Το δεύτερο είναι να έχετε ένα σνακ πριν από την προπόνηση, ώστε το επίπεδο ενέργειας σας να μπορεί να είναι υψηλό κατά τη διάρκεια της προπόνησης. Πριν από μια καλή προπόνηση, θα πρέπει σίγουρα να προετοιμάσετε το σώμα σας για προπόνηση με προθέρμανση. Ταυτόχρονα, ένας από τους σημαντικούς παράγοντες είναι ότι το περιβάλλον στο οποίο θα εργαστείτε είναι πλούσιο σε οξυγόνο.

Τώρα ας μιλήσουμε για το πώς να κάνετε push-ups. Πρώτα, τοποθετήστε τα χέρια σας στο πλάτος του ώμου και βάλτε τα στο έδαφος, διατηρώντας το σώμα σας εντελώς ίσιο, σπρώξτε τον εαυτό σας μέχρι τα χέρια σας να είναι εντελώς ίσια. Εν τω μεταξύ, πρέπει να αναπνέετε. Με τα χέρια ευθεία, περιμένετε για λίγο και προσέξτε ότι μόνο το στήθος σας αγγίζει το έδαφος αναπνέοντας καθώς προσγειώνεστε. Εάν το στομάχι σας είναι λίγο πάνω από το έδαφος, θα επηρεάσει θετικά την αποτελεσματικότητα της κίνησης. Μην παραλείψετε να κάνετε τις επαναλήψεις πλήρως και να τις αυξήσετε με την πάροδο του χρόνου. Σε αυτήν την κίνηση άσκησης, οι περισσότεροι μύες που εργάζεστε θα είναι οι μύες του στήθους σας. Εάν εργάζεστε τακτικά, θα μπορείτε να κάνετε 30-50 επαναλήψεις. Αλλά θυμηθείτε ότι το σημαντικό είναι να ασκήσετε σωστά τις ασκήσεις. γιατί μόνο αυτός ο τρόπος μπορεί να αποδώσει αποτελεσματικότητα.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.