ΝέαΤεχνολογία

Πώς να φτιάξετε μια συμβατή σελίδα και ιστότοπο SEO

Διάδωσε την αγάπη

Συμβατή με SEO σελίδα και πώς να δημιουργήσετε έναν ιστότοπο

Η αντίληψη του συμβατού με SEO αυξάνεται δυστυχώς αναπόφευκτα επειδή το google αποτελεί την πλειοψηφία των επισκεπτών του ιστότοπου. Ενώ έννοιες όπως σελίδες συμβατές με SEO είναι σε ζήτηση, συναντήσαμε ακόμη και επικοινωνίες που έχουν μετατραπεί σε τεχνικές πωλήσεων και μάρκετινγκ όπως ιστότοποι συμβατοί με SEO Ακόμα και τα άρθρα που είναι συμβατά με SEO, έχουμε ένα κοινό στο Διαδίκτυο που έχει ενσωματώσει αυτήν την κατάσταση σαν να υπάρχουν άρθρα συμβατά με SEO.

Περιεχόμενο σελίδας; Βελτιστοποίηση;

Αυτό είναι πραγματικά καλό με έναν τρόπο, επειδή τα κριτήρια της Google οδηγούν σχεδόν ολόκληρο το Διαδίκτυο σε μια συγκεκριμένη μορφή, ένα σχέδιο σχεδίασης. Από την άλλη πλευρά, είναι κακό γιατί οι κάτοχοι ιστότοπων που πρέπει να επικεντρωθούν στο περιεχόμενο της σελίδας δεν μπορούν να εργαστούν στο περιεχόμενο από τη μορφοποίηση των σελίδων τους και την επεξεργασία τους με αυτήν τη μορφή Εργάζονται και κουράζονται να φαίνονται χαριτωμένοι στο google.

Μάθαμε μερικά από αυτά τα αναπόφευκτα κριτήρια σχεδίασης και μορφής. Όλοι γνωρίζουμε ότι το google τους κρύβει πολύ σφιχτά και ότι οι κάτοχοι ιστότοπων σαν εμάς προσπαθούν να τους εμποδίσουν να αυξήσουν την κατάταξη σελίδας και να εκραγούν τον ιστότοπο βελτιστοποιώντας. Έτσι, αν γνωρίζουμε όλα τα κριτήρια, γεμίζουμε το Διαδίκτυο με γελοίες σελίδες που πληρούν τα Κριτήρια, αλλά δεν περιέχουν τίποτα, και προετοιμάζουμε το δικό μας τέλος. Από αυτήν την άποψη, αλλά αφήστε το Google να τα κρατήσει μυστικό.

Επιλέξτε τον εαυτό σας μια λέξη-κλειδί

Η Google χωρίζει τα πάντα σε λέξεις, δημιουργεί λέξεις-κλειδιά και τις ευρετηριάζει και τις συσχετίζει με τους ιστότοπους και τις σελίδες σας. Δεν υπάρχουν ιστότοποι υπο-επιπέδου για το Google, δεν υπάρχουν σελίδες, υπάρχουν λέξεις-κλειδιά που ονομάζουμε λέξεις-κλειδιά. Ό, τι πρόκειται να αναφέρετε στη σελίδα σας, προσπαθήστε να εστιάσετε στην πιο δημοφιλή λέξη-κλειδί. Αρχικά, επιλέξτε μια λέξη-κλειδί.

Κριτήρια SEO της Google που έχουμε καταγράψει

Εξετάζοντας και εξαλείφοντας τα ακόλουθα κριτήρια ένα προς ένα, η Google δίνει στη σελίδα σας μια βαθμολογία και σας δίνει μια κατάταξη, εδώ είναι μερικά από αυτά τα κριτήρια.

Διεύθυνση σελίδας (URL)

  • Η διεύθυνση του σχετικού ιστότοπου περιέχει τη λέξη-κλειδί; (υψηλή + βαθμολογία)
  • Η διεύθυνση της σχετικής σελίδας περιέχει τη λέξη-κλειδί; (υψηλή + βαθμολογία)
    • Αυτή η υψηλή βαθμολογία που δίνεται στο url στη διεύθυνση της σελίδας αλληλεπικαλύπτεται με τα ακόλουθα; (Αυτό το κριτήριο λειτουργεί ως πολλαπλασιαστής -1, εάν δεν ταιριάζει, θεωρείται ανεπιθύμητο.)
  • Αυτή η υψηλή βαθμολογία που δίνεται στο url στη διεύθυνση της σελίδας αλληλεπικαλύπτεται με τα ακόλουθα; (Αυτό το κριτήριο λειτουργεί ως πολλαπλασιαστής -1, εάν δεν ταιριάζει, θεωρείται ανεπιθύμητο.)

HTML Metacodes (για ειδικούς)

  • Σε κωδικούς html, & lt; head & gt; στον & lt; τίτλο & gt; Είναι εκεί? Εάν ναι, περιλαμβάνει τη λέξη-κλειδί; (υψηλή + βαθμολογία, διαφορετικά υψηλή βαθμολογία)
  • Υπάρχουν μετα-λέξεις-κλειδιά html; είναι οι λέξεις-κλειδιά που επιλέξαμε (όλα ξεκινούν εδώ) (υψηλή + βαθμολογία, διαφορετικά υψηλή βαθμολογία)
  • Οι μετα-λέξεις-κλειδιά Html είναι περισσότεροι από 200 χαρακτήρες; (-βαθμολογία)
  • Είναι η λέξη-κλειδί στη μετα-περιγραφή html; (+ βαθμολογία)
  • Η μετα-περιγραφή HTML ξεκινά με τη λέξη-κλειδί (+ βαθμολογία)
  • Η μετα-περιγραφή html είναι μικρότερη από 160 χαρακτήρες; (+ πόντοι, εάν περισσότερα σημεία)

Τίτλος σελίδας (ΤΙΤΛΟΣ)

  • Ο τίτλος της σελίδας (τίτλος) περιέχει τη λέξη-κλειδί που στοχεύετε; (+ βαθμολογία)
  • Υπάρχει κάποιο άλλο άρθρο γραμμένο με αυτόν τον τίτλο σελίδας σε αυτόν τον ιστότοπο; (αν όχι + βαθμοί) μοναδικός τίτλος
  • Είναι η λέξη-κλειδί πρώτη στον τίτλο της σελίδας; (+ βαθμολογία)
  • Είναι ο τίτλος της σελίδας περισσότερες από 3 λέξεις; (+ βαθμολογία)
  • Ο τίτλος της σελίδας είναι μικρότερος από 66 χαρακτήρες; (+ πόντοι, εάν περισσότερα σημεία)

Περιεχόμενο άρθρων σελίδας

    • Πόσο κείμενο υπάρχει στη σελίδα; Το κρίσιμο κατώτατο όριο εδώ είναι: Είναι το ποσοστό ολόκληρων των άρθρων και της σελίδας html σας πάνω από 20%; (+ βαθμολογία)
    • Το άρθρο αναφέρεται από άλλη πηγή; (-βαθμολογία)
    • Ορθογραφικά λάθη κ.λπ. μικτές προτάσεις. Είναι εκεί? (-βαθμολογία)
    • Χρησιμοποιούνται λέξεις-κλειδιά στις πρώτες 100 λέξεις του άρθρου; (+ βαθμολογία)
    • Χρησιμοποιείται η ετικέτα και η λέξη-κλειδί H1 html στο άρθρο; (+ βαθμολογία)
    • Ξεκινά η ετικέτα H1 με τη λέξη-κλειδί; (+ βαθμολογία)
    • Χρησιμοποιήθηκε η ετικέτα H1 μόνο μία φορά; (-βαθμολογία)

εάν είναι περισσότερα από ένα

  • Έχουν χρησιμοποιηθεί ετικέτες και λέξεις-κλειδιά H2 html στο άρθρο; (+ βαθμολογία)
  • Η ετικέτα H2 ξεκινά με τη λέξη-κλειδί; (+ βαθμολογία)
  • Χρησιμοποιείται η ετικέτα και η λέξη-κλειδί H3 html στο άρθρο; (+ βαθμολογία)
  • Ξεκινά η ετικέτα H3 με τη λέξη-κλειδί; (+ βαθμολογία)
  • Πόσες φορές είναι η λέξη-κλειδί στο άρθρο σας; Ο συνολικός αριθμός λέξεων-κλειδιών και εμφανίσεων λέξεων-κλειδιών του περιεχομένου δίνει αναλογία. Είναι αυτός ο λόγος πάνω από 2%; Έτσι, σε 100 λέξεις, πρέπει να περάσετε τουλάχιστον 2 φορές βασικές λέξεις. (+ βαθμολογία)
  • Πόσες φορές είναι η λέξη-κλειδί στην ανάρτηση; Ο συνολικός αριθμός των λέξεων-κλειδιών και των εμφανίσεων λέξεων-κλειδιών του περιεχομένου δίνουν μια αναλογία, είναι αυτός ο λόγος πάνω από 4%; Έτσι, σε 100 λέξεις, τουλάχιστον 4 φορές η λέξη-κλειδί πρέπει να είναι παρελθόν. (+ βαθμολογία)
  • Εμφανίζεται ξανά η λέξη-κλειδί στο τελικό του άρθρου σας (+ βαθμολογία)
  • Έχετε έντονη πλάγια υπογραμμισμένες λέξεις στο κείμενο; (+ πόντοι)
  • Αναφέρονται λέξεις-κλειδιά σε αυτές τις λέξεις; (+ βαθμοί)

Εικόνες στη σελίδα

  • Χρησιμοποιείται μια φωτογραφία στο άρθρο; Εάν ναι, υπάρχει μια λέξη-κλειδί στην ετικέτα alt αυτής της εικόνας; (+ βαθμολογία)
  • Χρησιμοποιείται μια φωτογραφία στο άρθρο; Εάν ναι, υπάρχει μια λέξη-κλειδί στην ετικέτα τίτλου αυτής της εικόνας; (+ βαθμολογία)
  • Τίτλοι εικόνας και ετικέτες alt-title “resim1.jpg” “resim2.jpg” κ.λπ. όπως (-βαθμολογία) ουσιαστική ονομασία;
  • Περιέχει η περιγραφή της εικόνας τη λέξη-κλειδί (περιγραφή) ; (+ βαθμολογία)

Αλυσίδα συνδέσμων

  • Υπάρχει σύνδεσμος προς άλλη σελίδα στην ανάρτηση; Εάν ναι, υπάρχει κάποια λέξη-κλειδί σε αυτόν τον σύνδεσμο; (+ βαθμολογία)
  • Υπάρχει σύνδεσμος για αυτήν την ανάρτηση αλλού; Εάν ναι, υπάρχει κάποια λέξη-κλειδί σε αυτόν τον σύνδεσμο; (+ βαθμολογία)
  • Υπάρχει σύνδεσμος από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης εδώ; (+ βαθμοί)

Προτάσεις

  • Καθορίστε συνδέσμους σε ασήμαντους εξωτερικούς συνδέσμους ως & lt; rel = "nofollow" & gt; και διατηρήστε το bot Google μέσα στον ιστότοπό σας.
    • Εάν οι σελίδες σας έχουν υπερβολικούς εξωτερικούς συνδέσμους (-βαθμολογία)
  • Εισαγάγετε συχνά νέο περιεχόμενο και ενημερώσεις στον ιστότοπό σας.
  • Προσθέστε απολύτως την ενσωμάτωση των κοινωνικών μέσων στον ιστότοπό σας Facebook, twitter, pintrest, googleplus .. Λήψη συνδέσμων.
  • Δημιουργήστε τη ροή RSS του ιστότοπού σας.
  • Οι σελίδες σας http: // validator . Επικυρώστε τη διεύθυνση w3.org/check?uri=ehow.gr . Διορθώστε τα σφάλματα html. Εάν το bot Google δεν καταφέρει να ευρετηριάσει ολόκληρη τη σελίδα σας λόγω σφάλματος html και το αφήσει ημιτελές, δεν θα με νοιάζει.
  • Δομή κώδικα παλαιού τύπου & lt; table & gt; Αντί να εγκαταλείψουμε τα tagini, & lt; div & gt; χρήση.
  • Μην γράφετε το Javascipt και το CSS στη σελίδα σας. Υποβάλετε ένα έγγραφο όπου το bot Google μπορεί να εστιάσει μόνο στο περιεχόμενο της σελίδας. Τα JS και CSS δεν πρέπει να βρίσκονται στη σελίδα, πρέπει να φορτώνονται από κάπου αλλού με τον σύνδεσμο.
  • Εάν οι σελίδες σας έχουν υπερβολικούς εξωτερικούς συνδέσμους (-βαθμολογία)

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.