εκπαίδευσηΠαιδική μέριμνα

Πώς να σπουδάσετε μαθηματικά;

Διάδωσε την αγάπη

Πώς να σπουδάσετε

μαθηματική τάξη;

Ένας από τους μεγαλύτερους φόβους των περισσότερων ανθρώπων είναι η τάξη των μαθηματικών. Είναι μακράν το κορυφαίο μάθημα στο ερώτημα ποιο είναι το αγαπημένο σας μάθημα στα σχολεία. Οι αριθμοί μπερδεύουν μερικούς. Κάποιοι μπορεί να πουν ότι δεν είναι σαφές τι είναι «x» και «y» ή τι είναι και βγαίνουν από παντού. Κάποιοι μπορεί να πουν ότι μου αρέσει αν μπορούσα. Σύμφωνα με ορισμένους, είναι καλύτερο να απομνημονεύσετε σελίδες γεμάτες απομνημόνευση από ένα μάθημα μαθηματικών.
Τα μαθηματικά είναι στην πραγματικότητα ένα μάθημα στο οποίο θα έχουμε θετική ή αρνητική στάση λόγω της μεθόδου και της τεχνικής του πρώτου δασκάλου. Επειδή αν ο πρώτος δάσκαλός σας μπόρεσε να σας διαδώσει, θα συνεχίσει να ακολουθεί.
Πάντα λέω στους μαθητές μου ότι «δεν πρέπει όλοι να πάρουν 100 στα μαθηματικά, αλλά όλοι έχουν τη γνώση των μαθηματικών και την ικανότητα να περάσουν 45-50 πόντους».
Τα μαθηματικά μαθαίνονται και δεν απομνημονεύονται. Πρέπει να το ξέρουμε πρώτα. Λοιπόν, πώς να μάθεις μαθηματικά; Ας απαντήσουμε σε αυτό. Πρώτα απ ‘όλα, πρέπει να προσπαθήσουμε να κατανοήσουμε το μάθημα στο μάθημα όσο μπορούμε. Πρέπει σίγουρα να ρωτήσουμε και να μάθουμε εάν υπάρχουν μέρη που δεν είναι κατανοητά στο μάθημα. Επειδή μπορεί να είναι δύσκολο να αναπληρώσετε τα σημεία που δεν καταλαβαίνετε μόνοι σας. Στη συνέχεια, πρέπει να ελέγξουμε τις νέες μας γνώσεις και να λύσουμε τουλάχιστον 15-20 ερωτήσεις σχετικά με το θέμα που μπορούμε να δοκιμάσουμε. Εάν υπάρχουν ερωτήσεις που δεν μπορούμε να λύσουμε, πρέπει να μάθουμε τη σωστή λύση. Στη συνέχεια, πρέπει να επαναλάβουμε τα νεοαποκτηθέντα θέματα την ίδια ημέρα και να τα διατηρήσουμε στη μνήμη με επαναλήψεις από καιρό σε καιρό για να μάθουν να πραγματοποιούνται. Και δεν πρέπει να διστάζουμε να κάνουμε εβδομαδιαίες, μηνιαίες γενικές επαναλήψεις και λύσεις ερωτήσεων.
Καθώς επαναλαμβάνετε τις πληροφορίες, η μάθηση γίνεται μόνιμη. Και αν υποστηρίξουμε αυτές τις επαναλήψεις με πολλές λύσεις ερωτήσεων, θα επιτευχθεί μόνιμη και πραγματική μάθηση. Η γνώση είναι αχάριστη, ξεχνιέται αν δεν επαναληφθεί. Στην εποχή της επικοινωνίας και της τεχνολογίας, ενώ υπάρχουν πολλές περισπασμούς, γίνεται πιο δύσκολο να γίνει μόνιμη η πληροφορία.
Συνοπτικά, τα μαθηματικά μαθαίνονται με άφθονη επίλυση προβλημάτων και επαναλήψεις. Εάν μπορούμε να γράψουμε μικρές σημειώσεις για τα ζητήματα που δυσκολεύουμε να λάβουμε υπόψη κατά την επίλυση ερωτήσεων και να τα επικολλήσουμε σε ένα μέρος που μπορούμε να δούμε κατά την επίλυση των ερωτήσεων, θα τα μάθετε όλα αυτά χωρίς να προσπαθείτε να τα απομνημονεύσετε. Το καλύτερο παράδειγμα αυτού μπορεί να είναι οι τύποι του μη δημοφιλούς θέματος της τριγωνομετρίας.
Ας μην ξεχνάμε ότι οι καθηγητές μαθηματικών δεν έχουν ένα μαγικό ραβδί έτσι ώστε όλες οι πληροφορίες να καταγράφονται στον εγκέφαλο του μαθητή μόλις το μάθημα λειτουργεί! Τα μαγικά μας ραβδιά, τα στυλό μας και οι μαγικές λέξεις είναι οι πληροφορίες στα βιβλία. Ως αποτέλεσμα, δεν θα είναι χωρίς προσπάθεια, ας μην το ξεχνάμε.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.