Πώς να κοιμηθείτε

Διάδωσε την αγάπη

Πώς να κοιμηθείτε

Επειδή το πιο άνετο και υγιές περιβάλλον ύπνου είναι μεταξύ 15 – 20 βαθμών, είναι δύσκολο να κοιμηθείτε καλά όταν ο καιρός έχει έντονη ζέστη και υγρασία. Παρόλο που η χρήση του κλιματισμού προτιμάται ως λύση σε αυτό το πρόβλημα τις καλοκαιρινές νύχτες, αυτή η κατάσταση έχει αρνητικές επιπτώσεις στην υγεία λόγω τόσο της οικονομικής επιβάρυνσης όσο και της συνεχούς λειτουργίας της. Ωστόσο, εάν εγκαταλειφθούν τα λάθη που γίνονται, θα αποκτήσετε νέες συνήθειες και θα κοιμηθείτε άνετα σε αυτές τις καιρικές συνθήκες με κάποιες λεπτομέρειες.

Κυρίως, τους καλοκαιρινούς μήνες, το άνοιγμα των παραθύρων όλη την ημέρα αυξάνει τη θερμοκρασία δροσιάς και προκαλεί την άνοδο του αέρα στο δωμάτιο. Για το λόγο αυτό, σε ένα σπίτι που δεν είναι καλά μονωμένο, θα πρέπει να παρέχεται εξαερισμός όταν το φως του ήλιου δεν εισέρχεται απευθείας και το δωμάτιο πρέπει να προστατεύεται με κουρτίνα. Ειδικά τις ζεστές μέρες του καλοκαιριού, αντί να διατηρείτε τα παράθυρα ανοιχτά όλη την ημέρα, η εργασία αυτή μόνο τη νύχτα θα είναι μια πιο χρήσιμη και αποτελεσματική λύση τόσο για τον εξαερισμό όσο και για την ψύξη. Ένας άλλος παράγοντας που προκαλεί πρόβλημα αϋπνίας σε ζεστά μέρη είναι το φαγητό πριν τον ύπνο. Ταυτόχρονα, αυτή η κατάσταση επηρεάζει αρνητικά την υγεία μας. Φορητοί υπολογιστές, συσκευές αναπαραγωγής DVD ή κονσόλες παιχνιδιών κ.λπ. που μπορεί να προκαλέσουν εφέ θέρμανσης σε εσωτερικούς χώρους. Ηλεκτρονικές συσκευές όπως φωτιστικά και φωτιστικά είναι άλλοι παράγοντες που επηρεάζουν τον ύπνο. Επομένως, θα πρέπει να προτιμάται η χρήση φωτός LED ως φωτιστικού γενικά, ειδικά στο περιβάλλον που πρέπει να παρατηρείται, για ελαχιστοποίηση ηλεκτρονικών συσκευών. Ταυτόχρονα, πρέπει να αποφεύγετε τη χρήση άνετων και μεγάλων μαξιλαριών. Τα μικρότερα μαξιλάρια πρέπει να προτιμώνται, καθώς αυτοί οι τύποι μαξιλαριών εμποδίζουν την κυκλοφορία του αέρα. Επιπλέον, τα υφάσματα που θα προτιμηθούν στο περιβάλλον ύπνου είναι επίσης σημαντικά. Το μαλλί και το βαμβάκι είναι μεταξύ των υφασμάτων που μπορούν να προτιμηθούν από αυτή την άποψη.

Άτομα που έχουν προβλήματα αϋπνίας σε ζεστά περιβάλλοντα μπορούν να προσπαθήσουν να αποτρέψουν αυτήν την κατάσταση κάνοντας κάποιες ασκήσεις αναπνοής για να μειώσουν τη θερμοκρασία του σώματός τους. Για παράδειγμα; Μπορείτε να αναπνέετε από το στόμα σας και να εκπνέετε μέσω της μύτης σας κάμπτοντας τη γλώσσα σας με κυλινδρικό τρόπο. Αυτή η άσκηση θα βοηθήσει στη μείωση της θερμοκρασίας του σώματός σας.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.