Πώς να κατανοήσετε ένα μετωπικό ατύχημα;

Διάδωσε την αγάπη

Πώς να κατανοήσετε ένα εμπρός όχημα που είχε συντριβεί;

Θα εξετάσουμε πώς να κατανοήσουμε ένα όχημα που έχει συντριβεί χωρίς εργαλεία, με χειροκίνητα και οπτικά χειριστήρια. Η εκμάθηση αυτού είναι στην πραγματικότητα μια εύκολη εμπειρία. Ένα μετωπικό ατύχημα είναι σημαντικό επειδή το μπλοκ του κινητήρα μπορεί να υποστεί βλάβη όταν συμβαίνει μετωπικό ατύχημα, το όχημα μπορεί να έχει ανοίξει τους αερόσακους, ο μπροστινός άξονας και οι μεταφορείς μπορεί να υποστούν ζημιά και όλα αυτά προκαλούν μεγάλη ζημιά στην πρωτοτυπία και την ασφάλεια του οχήματος . Μπορούμε να τους κατανοήσουμε χωρίς να χρειαστεί καν να γνωρίσουμε την εμπειρία σας.

Χρησιμοποιώντας τα χέρια και τα μάτια μας, η κουκούλα και τα φτερά ελέγχονται πολύ απλά. Πώς, λοιπόν?
Πρώτα περνάμε από την κουκούλα και τα φτερά και εξετάζουμε τη στάση τους και τις γραμμές μοτίβου που τους δίνουν. Δείτε το δείγμα παρακάτω. Ενώ αυτές οι γραμμές συνεχίζονται ευθείες και καθαρές σε ένα πρωτότυπο όχημα, ειδικά στην κουκούλα, οι διαφορές στις γραμμές, οι παραμορφώσεις συμμετρίας και οι καμπυλότητες ξεχωρίζουν. Τα φτερά δεν είναι ένα πολύ ακριβό πράγμα, οπότε συνήθως αλλάζουν και μπορεί να μην βλέπετε αυτήν τη συμμετρία γραμμής σε αυτά. Αλλά στην κουκούλα, μπορεί να προτιμούν να το διορθώσουν επειδή είναι ακριβό. Αυτό ήταν απλά έλεγχος των γραμμών.

Υπάρχουν κενά μεταξύ της κουκούλας και των φτερών. Αυτά είναι σαφή και ακριβή στο αρχικό όχημα και στη διάταξη. Επομένως, πρέπει να ξεκινήσετε από την κορυφή της κουκούλας, να συνεχίσετε με το φτερό και να δείτε μια καθαρή γραμμή απόστασης γύρω από τους προβολείς προς το μπροστινό μέρος του οχήματος.
Στα επεξεργασμένα οχήματα, συνήθως δεν μπορούν να επιτύχουν αυτή τη σαφήνεια και μπορείτε να παρατηρήσετε ότι υπάρχουν περισσότερα κενά από τη μία πλευρά και λιγότερα κενά στην άλλη πλευρά και ότι η αρχική συμμετρία είναι παραμορφωμένη. Χρησιμοποιήστε το δάχτυλό σας και ακολουθήστε τις γραμμές. Κουκούλα, προβολείς, προφυλακτήρας κ.λπ. δεν είναι καλά καθισμένος, προσέξτε αυτό.

Ανοίγουμε την κουκούλα και τις πόρτες και ελέγχουμε τις βίδες στις αρθρώσεις μία προς μία. Πιστέψτε με, είναι εύκολο να το κάνετε αυτό, δεν χρειάζεται να είστε κύριος των ετών.
Κοίτα, τα χρώματα ρίχνονται στις βίδες που έχουν υποστεί επεξεργασία και αφαιρούνται. Αφαιρέθηκε η βίδα του δείγματος. Δεν είναι δυνατόν να τα ξαναβάψουν, ακόμα κι αν τα βάφουν, ως πρωτότυπο. Μπορείτε εύκολα να πείτε ότι οι βίδες δεν είναι πρωτότυπες. Αυτό το τμήμα έχει αφαιρεθεί και εγκατασταθεί. Είτε έχει αλλάξει είτε έχει υποστεί επεξεργασία, είναι απαραίτητο να το εξετάσετε ξεχωριστά, αλλά καταργείται.

Αυτή είναι επίσης μια πολύ εύκολη εφαρμογή. Εισάγουμε τα δάχτυλά μας μεταξύ του ελαστικού και του φτερού όπως στην παρακάτω εικόνα. Ας υποθέσουμε ότι υπάρχει κενό 3 δακτύλων στα δεξιά του οχήματος. Ωστόσο, φτάνουμε προς τα αριστερά, υπάρχουν περίπου 2 δάχτυλα. Αυτό δείχνει μεγάλη ανισορροπία στα μπροστινά σετ του οχήματος. Σε οχήματα που έχουν ατύχημα στο μπροστινό μέρος και ο άξονας δεν έχει τοποθετηθεί σωστά, αυτά τα κενά δεν μπορούν να διορθωθούν και η αρχική συμμετρία είναι σπασμένη.

Το αυτοκίνητό σας είναι παλιό, ίσως 10 ετών, αλλά το καλοριφέρ έχει αλλάξει, ίσως ένα θερμαντικό σώμα ενός έτους και ανεμιστήρα καλοριφέρ. Το μπλοκ κινητήρα είναι παλιό. Σε αυτήν την περίπτωση, υπάρχει υποψία ότι το μπροστινό μέρος έχει καταρρεύσει αλλά το ψυγείο έχει αλλάξει.
Μπορεί εύκολα να γίνει κατανοητό εάν αυτή η αλλαγή έχει πραγματοποιηθεί ως αποτέλεσμα ενός ατυχήματος από το μέτωπο με τη διερεύνηση της επεξεργασίας των μπροστινών κολόνων και ράβδων στις οποίες είναι προσαρτημένο το ψυγείο. Όλα υποστηρίζουν ο ένας τον άλλο, και συχνά θα δείτε αυτές τις αλλαγές, διορθώσεις ή μικρές παρατυπίες σε άλλα μέρη. Όλα σας δείχνουν ένα μετωπικό ατύχημα.

Αυτό είναι επίσης σχετικό: Τι πρέπει να λαμβάνεται υπόψη κατά την αγορά μεταχειρισμένου οχήματος;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.