Πώς ελέγχεται ο θυμός;

Διάδωσε την αγάπη

Πώς να ελέγξετε τον θυμό;

Εάν αντιμετωπίζετε προβλήματα με τον έλεγχο του θυμού σας, μπορούμε να βοηθήσουμε. Ένα από τα πιο σημαντικά οφέλη του διαλογισμού είναι ότι βοηθά στη μείωση του θυμού. Αλλά πριν κατανοήσουμε τον διαλογισμό θυμού, ας καταλάβουμε πρώτα αυτό το πρόβλημα θυμού και τις επιπτώσεις του.
Ο θυμός ορίζεται ως “γενικά υγιές, ανθρώπινο συναίσθημα”.
Όταν ο θυμός αυξάνεται, είναι εντάξει αν μπορείτε να τον τερματίσετε αμέσως.
Ωστόσο, όταν ο θυμός γίνεται ανεξέλεγκτος, αρχίζουν να εμφανίζονται προβλήματα σε όλους τους τομείς της ζωής: σωματική, ψυχική, συναισθηματική και κοινωνική.
Ο θυμός ενεργοποιεί βασικά την απάντηση «πάλη ή μακριά».
Προκαλεί κυρίως αύξηση του καρδιακού ρυθμού, της αρτηριακής πίεσης και των επιπέδων στρες.
Ο ρυθμός αναπνοής αυξάνεται επίσης.
Όταν η συχνότητα του θυμού επαναλαμβάνεται και δεν αντιμετωπίζεται, οι μεταβολές του σώματος επηρεάζουν αναπόφευκτα όχι μόνο την υγεία αλλά και τη συνολική ποιότητα ζωής.
Ο ανεξέλεγκτος θυμός μπορεί να προκαλέσει πολλές παρενέργειες όπως:
Εμφραγμα
παλμός
Ανοσολογική ανεπάρκεια
δερματικά προβλήματα
Αυπνία
υπέρταση
Πεπτικά προβλήματα
Άγχος και κατάθλιψη
Πονοκέφαλο
Αρνητικά συναισθήματα
Περαιτέρω εμβάθυνση προϋπάρχοντων προβλημάτων υγείας.

«Ο θυμός δεν είναι καλός», το έχετε υπενθυμίσει επανειλημμένα σε αυτό.
Ωστόσο, όταν προκύπτουν συναισθήματα, δεν μπορείτε να το ελέγξετε.
Σαν παιδί σας δίδαξαν να μην θυμώνεις, αλλά τι μπορεί να γίνει με θυμό.
1. Γενικά δεν μπορούμε να δεχτούμε όταν βλέπουμε ατέλειες στο περιβάλλον μας.
Για παράδειγμα, όταν κάποιος κάνει κάτι λάθος, ο θυμός μας ανεβαίνει σαν κύμα και μας κάνει να τρέμουμε και μερικές φορές μας γεμίζει με λύπη.
2. Όταν είμαστε θυμωμένοι, χάνουμε τη συνείδησή μας.
Το πρώτο επίπεδο είναι η κατανόηση ότι ο θυμός δεν μπορεί ποτέ να ξεπεράσει τις ελλείψεις.
Πρέπει να καταλάβουμε ότι μόνο όταν μπορούμε να αποδεχτούμε την κατάσταση, μπορούμε συνειδητά να διορθώσουμε την κατάσταση.
3. Αυτό λέγεται ευκολότερα από ό, τι γίνεται, γιατί δεν είναι εύκολο να αντιμετωπίσετε άμεσα το μυαλό ή τα συναισθήματα.
Χρειαζόμαστε λοιπόν μερικές τεχνικές για να βοηθήσουμε τον εαυτό μας.
Ο διαλογισμός για τον θυμό, οι τεχνικές αναπνοής παίζουν τον πιο σημαντικό ρόλο στην ηρεμία.
Παρατηρείτε ότι αισθάνεστε ήρεμοι και χαλαροί μερικές μέρες και ανήσυχοι σε άλλες ημέρες;
Επειδή το φαγητό που τρώτε επηρεάζει πολύ το μυαλό και τα συναισθήματά σας.
Μερικοί τύποι τροφίμων φέρνουν δυσφορία και άγχος στο μυαλό και το σώμα.
Αυτός ο τύπος τροφής αποτελείται κυρίως από μη χορτοφαγικά, πικάντικα και λιπαρά τρόφιμα.
Τις μέρες που αισθάνεστε αντιδραστικοί, αποφύγετε αυτούς τους τύπους φαγητού και προσέξτε τον εαυτό σας.
Πιθανότατα θα βρείτε μια αλλαγή.
Ένας από τους μόνιμους τρόπους για τη μείωση του θυμού και της έντασης των συναισθημάτων με την πάροδο του χρόνου είναι να τρώτε υγιεινά.
Τι νιώθεις όταν δεν ξεκουράζεσαι βαθιά;
Θυμώνεις πιο συχνά;
Η κόπωση και η ανησυχία στο σώμα σας μπορούν να προκαλέσουν άγχος, ένταση και διέγερση στο μυαλό.
Ο ύπνος για τουλάχιστον 6-8 ώρες κάθε μέρα είναι απαραίτητος για τη μείωση του θυμού, καθώς παρέχει κατάλληλη χαλάρωση τόσο στο σώμα όσο και στο μυαλό.
Ο καλός ύπνος μειώνει τις πιθανότητές σας.

Οι γιόγκα-ασάνες 10 έως 15 λεπτών την ημέρα βοηθούν στην ανακούφιση της έντασης και της ταλαιπωρίας στο σώμα και τον εγκέφαλό σας.
Αυτό με τη σειρά του θα βοηθήσει στη μείωση του θυμού και στην προετοιμασία του νου για διαλογισμό.

Το πλεονέκτημα των γιόγκα asanas από τη σωματική άσκηση μόνο είναι ότι οι γιόγκα asanas προσαρμόζονται στην αναπνοή και έτσι αυξάνουν τα επίπεδα ενέργειας παρέχοντας ταυτόχρονα τα απαραίτητα φυσικά τεντώματα.
«Σε ορισμένες μέρες, όταν νιώθω άγχος, με κάνει να νιώθω ανήσυχος και ενθουσιασμένος.
Θυμώνω εύκολα.
Η γιόγκα αφαιρεί την ακαμψία από το σώμα, ξέρω ότι είναι ένας από τους γρηγορότερους τρόπους για τη μείωση του θυμού.
Το αποτέλεσμα είναι ένα χαλαρό και χαρούμενο μυαλό », λέει η εμπειρία του Priyam Khanna.

Pranayamas όπως bhastrika και αγγειακός καθαρισμός βοηθούν στη μείωση της ψυχικής ανησυχίας.
Όταν το μυαλό είναι ήρεμο, είναι λιγότερο πιθανό να ενθουσιαστείτε και να θυμωθείτε.
Ωστόσο, φροντίστε να μάθετε γιόγκα από έναν εξειδικευμένο δάσκαλο.
Λαμβάνοντας μερικές βαθιές αναπνοές θα σας βοηθήσει να απαλλαγείτε από τον θυμό αμέσως.
Όταν είστε θυμωμένοι, κλείστε τα μάτια σας και αναπνέετε βαθιά.
Παρατηρήστε την αλλαγή στο μυαλό σας.
Η βαθιά αναπνοή μειώνει το άγχος και βοηθά στην ηρεμία του μυαλού σας.
Η διαδικασία “Χμμ” διαρκεί μόνο λίγα λεπτά για να εκτελεστεί, αλλά σας δίνει αμέσως ηρεμία και βοηθά στη μείωση του θυμού.

Ο τακτικός διαλογισμός για γιόγκα, πραναγιάμα και φαγητό βοηθά στην ανακούφιση της ταλαιπωρίας, αλλά πώς μπορεί να διατηρηθεί μια ήρεμη και ισορροπημένη κατάσταση του νου;
Η απάντηση είναι να διαλογίζεστε τακτικά.
Μόνο 20 λεπτά διαλογισμού την ημέρα αρκούν όλη την ημέρα.
Θα διαπιστώσετε ότι ακόμα κι αν είστε θυμωμένοι, θα ηρεμήσετε αμέσως.
Αν και ο διαλογισμός έχει πολλά οφέλη για το μυαλό και το σώμα, ο διαλογισμός για τη μείωση του θυμού είναι ένα από τα σημαντικότερα οφέλη.
Είναι καλύτερο να μάθετε διαλογισμό από έναν έμπειρο δάσκαλο.
Ωστόσο, ενώ περιμένετε να πάτε στην τάξη, εξασκηθείτε σε έναν από τους καθοδηγούμενους διαλογισμούς.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.