ΠΩΣ ΝΑ ΑΝΑΠΤΥΞΤΕ ΤΗ Συναισθηματική Διανομή;

Διάδωσε την αγάπη

ΠΩΣ ΝΑ ΑΝΑΠΤΥΞΕΤΕ ΤΗ Συναισθηματική Διανομή;

Ο Daniel Goleman είναι το πρώτο όνομα που έρχεται στο μυαλό όταν πρόκειται για συναισθηματική νοημοσύνη. Τα βιβλία του με τίτλο “Why Emotional Intelligence is Important Than IQ” και “Emotional Intelligence in Business Life” κατέστησαν δυνατή την κατανόηση της σημασίας της συναισθηματικής νοημοσύνης. Σύμφωνα με τον Goleman, η συναισθηματική νοημοσύνη επηρεάζει όλες τις επιτυχίες του ατόμου τόσο στη ζωή όσο και στην επιχειρηματική του ζωή. Βασίζεται στην αρχή της ικανότητας να κατανοεί τα συναισθήματα του ατόμου και των άλλων, να μπορεί να παρακινεί τον εαυτό του και να διαχειρίζεται τα συναισθήματά του.
Η συναισθηματική νοημοσύνη αλλάζει και αναπτύσσεται ανάλογα με την ηλικία του ατόμου. Ο σκοπός αυτού του άρθρου είναι να παρέχει πληροφορίες που θα βοηθήσουν άτομα που κατανοούν τη συναισθηματική νοημοσύνη και θέλουν να την εφαρμόσουν στη ζωή τους. Υπάρχουν επτά βήματα για την ανάπτυξη συναισθηματικής νοημοσύνης. Αυτά εξηγούνται εν συντομία παρακάτω.
 για να γνωρίσετε τον εαυτό σας. Για να αναπτυχθεί η συναισθηματική νοημοσύνη, το άτομο πρέπει πρώτα να γνωρίζει τον εαυτό του. Πρέπει να έχει κάποιες ικανότητες όπως να γνωρίζει τα δυνατά και αδύνατα σημεία του, να βλέπει λάθη.
Ποιοι ρόλοι παίζω στη ζωή μου και ποιοι από αυτούς είναι πραγματικοί;
Ποιες είναι οι ανάγκες μου; Ποιοι είναι οι στόχοι μου; Τι είναι σημαντικό για μένα;
Ποια είναι τα δυνατά και αδύνατα σημεία μου; Τι κάνω καλά; Τι ευχαρίστηση μου δίνει;
Τι πιστεύω
Τι καθορίζει τη συμπεριφορά, τις σκέψεις, τα συναισθήματά μου;
 Μαθαίνοντας να ελέγχετε τα συναισθήματα. Όσο καλύτερα ένα άτομο γνωρίζει τα συναισθήματά του, τόσο πιο εύκολο είναι να ελέγχει.
Πώς νιώθω;
Πού νιώθω το συναίσθημα που νιώθω περισσότερο στο σώμα μου;
Τι με κάνει να νιώθω αυτό το συναίσθημα;
Πώς μπορώ να αντιμετωπίσω τις συνέπειες που μου έχει αυτό το συναίσθημα;
 Να ανοίξετε τον εαυτό σας και τα προσωπικά σας χαρακτηριστικά στο εξωτερικό περιβάλλον (ανοιχτό προς τα έξω). Κάθε άτομο έχει διαφορετικές σκέψεις και αντιλήψεις. Άτομα που έχουν φτάσει σε ένα ορισμένο επίπεδο συναισθηματικής νοημοσύνης δεν κρίνουν τους ανθρώπους λόγω των διαφορετικών σκέψεών τους και δεν βλέπουν διαφορετικά συναισθήματα και σκέψεις ως κίνδυνο για τον εαυτό τους.
 Ανάπτυξη της ικανότητας επικοινωνίας · Οι δεξιότητες επικοινωνίας περιλαμβάνουν δεξιότητες καθώς και λεκτικές δεξιότητες. Το να έχεις ένα κατάλληλο λεξιλόγιο για να εκφράσεις συναισθήματα και σκέψεις είναι το πιο σημαντικό κριτήριο σε αυτό το στάδιο. Συμπεριφορές, χειρονομίες και χειρονομίες είναι επίσης πολύ σημαντικές στην επικοινωνία. Ένα μικρό χαμόγελο του ατόμου μπορεί να βοηθήσει στην αποτελεσματική επικοινωνία.
 Όντας επίλυση προβλημάτων. Θεωρώντας τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν ως ευκαιρία και σκεφτόμαστε και αναζητώντας λύσεις έχει σημαντικό ρόλο στην ανάπτυξη της συναισθηματικής νοημοσύνης.
 Να είστε ανοιχτοί στην κριτική. Εάν το άτομο που είναι ανοιχτό στην κριτική δίνει δικαίωμα στην κριτική αξιολογώντας την κριτική, ολοκληρώνει την ανεπάρκεια του και συνεχίζει να εφαρμόζει τις δικές του αλήθειες εάν δεν δώσει την κριτική σωστά. Με άλλα λόγια, χρησιμοποιεί την κριτική για να αποκαλύψει τις θετικές και αρνητικές πλευρές, που είναι ένας δείκτης της συναισθηματικής του νοημοσύνης.
 Αντιμετωπίζοντας τους ανθρώπους · Η συναισθηματική νοημοσύνη αφορά τόσο το άτομο όσο και τους άλλους ανθρώπους. Επομένως, για την ανάπτυξη της συναισθηματικής νοημοσύνης, το άτομο πρέπει να γνωρίσει άλλους ανθρώπους, να επικοινωνήσει με άλλους ανθρώπους, να δει διαφορετικούς τρόπους ζωής και προοπτικές

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.